12 augusti 2012

Första helgen efter första jobbveckan efter semester har varit helt underbar! Igår träffade vi upp Fredriks jobbarkompis + respektive för middag på Pampas Marina. Åt förrätt (Toastskagen), huvudrätt (Rökt/grillad lax, potatisknyte och waldorfsallad) och kaffe till efterrätt, allt för ynka 410:-/person!! Var så himla fin kväll med trevligt sällskap, god mat och underbar utsikt vid vattnet.



piffade till mig med lockar och marin klädstil kvällen till ära

Idag begav jag mig ut på en springrunda medans Fredrik sov vidare. Börjar äntligen märka resultat då jag orkar runt 5km utan att stanna och tiden blir därav bättre och bättre oxå. Tjoho! Snart ska jag in på gymmet igen för säsongen och bygga upp överkroppen (rygg + axlar blir målet) inför vintern och allt stillasittande.
Vi avslutade den här söndagen med att se senaste av Batman och herreminje vad bra den var. Är nog favoriten bland alla Batman filmer tror jag skarpt. Och jag fick popcorn!!! Nom nom.

Nu sitter jag i soffan och kollar avslutningen på OS för i år.




inte lika piff.

Inga kommentarer: