16 mars 2013

Förra helgen

Förra helgen besökte Mama oss i storstan - så himla mysigt och alltför längesen! Under fyra dagar hann vi med precis allt vi hade tänkt oss och lite mer därtill. Torsdagen så kom Mama över till mitt jobb eftersom vi firade 10-års jubileum som enligt mig blev succé! Alla hade fixat så himla fint. Inköps monter var självutnämnd vinnare!




Fredagen smet jag lite tidigare från jobbet för att möta upp Mama inne i stan, vi myste till det med middag och VIP bio på Rigoletto. Därefter blev det hemfärd då jag var helt slut efter veckan som gått.

Lördagen spenderade vi först i Bromma Blocks där vi strosade omkring i butiker, fikade och tog en promenad i solen hem. Hemma laddade vi och svidade om och drog in mot Göta Lejon där vi såg Jesus Christ Superstar. Otroligt bra! Känner att jag har fått min dos av kultur för ett år framåt.










Hemma korkade vi upp vinet som legat och väntat på att få bli uppdrucket. Ett vin som passade utmärkt ihop med Mama's besök.




Söndagen spenderade vi promenerandes runt sjöarna i det underbara vädret innan det var dags för Mama att sätta sig på tåget hem igen. Tusen tack för allt förra helgen kära mor!






Inga kommentarer: